torstai 24. lokakuuta 2013

SINNE MENI!

NYT SE ON TEHTY! Viimeinkin sain lähetettyä fantasiatarinan. Vaikka pelkäsinkin, että minun käteni tärisisivät jännityksestä, sain itseni rauhoiteltua siihen tilaan, ettei edes pelottanut vähän ajan päästä. Ja se oli yllättävän yksinkertaista. En laittanut saatekirjettä, koska ei siinä niin vaadittu tekemnään.
Jännittää kyllä ihan tosissaan, että miten kässärini pärjää maailmalla, mutta kyllä sen vaan oli aika lähteä minun luotani pois. Sille en nyt todellakaan tee enää yhtään muutosta. Se oli nyt tässä. Kyllä nyt on sellainen voittajafiilis, kun minä onnistuinkin tässä enkä myöhästynyt!!
Tämä loma on ollut kyllä sellaista hulinaa ja vilskettä täynnä. Paljon on tullut tehtyä. Mutta en sitten tiedä pitäisikö vielä mennä nukkumaan, kun heräsin niin aikaisin. En varmaan saa unta.
Se on hyvä, että pysyin tässä aikataulussa hyvin. Nyt on 24.10. 2013 ja minä sain lähetettyä kässärin Gummeruksen romaanikilpailuun! Kiittivät oikein osallistumisesta ja kertoivat netissä että kässäri on luettavissa tuomareilla. Kyllä nyt jännittää!! Mutta tuloksethan tulevat tammikuussa, niin ei se haittaa, vaikka joutuisinkin odottamaan muutaman kuukauden. Tässä kun on paljon muuta niin ei sitä aja kulumista edes huomaa. Niin kuin en huomannut silloin yks viikko ajan kulumista, kun silloinhan minun olisi koko viikon pitänyt omistautua kässärille. No enpä tehnytkään niin. Kyllä tämä näinkin sujui hyvin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti