lauantai 2. marraskuuta 2013

Saanko ottaa koneen mukaan ja kirjoittaa?

Tarkoitan otsikolla sitä, että menen vanhemmille nyt yöksi ja minulla kun ei ole koneelle mitään, millä kannan sitä mukanani. Käsissäkö minä sitä pidän? Vai missä?
Nimittäin ajattelin tänä viikonloppuna ryhdistäytyä. Kun lukee noita kaikenlaisia juttuja kirjoittamisesta blogeista, niin tekee mieli kirjoittaa pitkästä aikaa jotain uutta. Vampyyriaihe ei katoa mihinkään vieläkään :D Mutta muuten uutta. Uudet henkilöt, uusi kaupunki. Uusia käännekohtia tarinaan. Ja toivon mukaan sen kanssa opin vähän enemmän sitä luonnon kuvailua ja muuta kuvailua mitä minun täytyy oppia.
Mutta jos kirjoittaminen ei onnistu, niin sille en sitten voi mitään. Kun olisi kiva saada aikaiseksi jotain. Okei, olen panostanut nyt aika paljon työssäoppimiseen ja olen itseeni erittäin tyytyväinen. Siellä on todella mukavaa ja saan olla siellä vaikka kuinka pitkään vielä, vastahan tämä on alussa. Mutta olisi sitä kiva kyllä kirjoittaa. En sitten tiedä onko sitä järkeä ottaa paineita kirjoittamisesta viikonloppuna, eihän se sitten mikään viikonloppu ole, jos harmittelen sitä, että tahdon kirjoittaa jotain, mutta en saa aikaiseksi kirjoitettua mitään.
Täällä omassa asunnossa en vaan ole tottunut kirjoittamaan. Kirjoitan tänne blogiin kirjoittamisesta, mutta se siitä. Mutta kyllä tää varmaan tästä alkaa sujumaan kohta, kunhan vaan keksisin minkä projektin kanssa seuraavaksi teen hommia. Parantelenko fantasiarina 2:sta, vai teenkö jotain uutta? Toisaalta haluaisin tehdä jotain uutta ja toisaalta taas haluaisin editoida vanhaa. Vaikea päätös.
Mutta nyt minä menen odottelemaan iskää, että pääsen hänen ja äidin luokse. :)

2 kommenttia:

  1. Hei lainaa vaikka kirjastossa kirja Jonsson Curt : Luova kirjoittaminen. Kirja on hauskasti kirjoitettu, ja siinä on hyviä vinkkejä.

    VastaaPoista