maanantai 18. marraskuuta 2013

Sain taas kivan idean

Kiva, kun ideoin taas päässäni kirjoittamisesta, vaikka kirjoittaminen ei tällä hetkellä tunnu siltä mieluisimmalta puuhalta. Olenko kadottanut kiinnostukseni kirjoittamista kohtaan? Ilmeisesti en, kun tekee mieli kirjoittaa kirjoituskammioon kirjoittamisesta. En tiedä ikävöinkö sitten niin paljon kirjoittamista, mutta en saa mitään aikaiseksi. Minulla olisi tuliterä kone, joka on kolme kuukautta sitten hankittu. Eli 15. elokuuta 2013. Mutta minä en käytä sitä kirjoittamiseen. Ja se syyhän on se, että olen edelleen kirjoitustauolla. Ja niin kuin minulle on sanottu, olen tehnyt ison urakan, niin minä voin pitääkin sitä vapaata kaikin mokomin. Minua vaan harmittaa, kun tämä blogi jää niin vähälle huomiolle. :/ Se on kuitenkin hyvä tietää, että lukijat täällä odottavat minun postauksiani. Ainakin uskoisin niin, kun ketään ei ole häippässyt lukijalistalta. :)
Nyt siihen asiaan. Eli olen kahvilassa työharjoittelussa viimeistä kokonaista viikkoa. Huomenna on näyttöpäivä ja sen päivän jälkeen näyttöpäiviä on vielä 2. Jännittää kyl niin pirusti, ettei oo tosikaan, mutta minulle on sanottu koko ajan, että hyvin se menee, hyvin se menee ja minun olisi aika jo pikkuhiljaa alkaa uskomaan se itsekin. :D
Minulla on tämän viikon jälkeen vielä 2 päivää työssäoppimista ja sitten kouluun! ♥ Kiva palata sinne pitkästä aikaa. Siellä oikeastaan kävin silloin 12. päivä marraskuuta viimeksi, mutta se on hyvä, että pääsee taas sinne. Ja vielä pidemmäks aikaa, kuin päiväks. :D Sitten tämän työssäoppimisjakson jälkeen seuraava on vasta keväällä. Mutta ei se mitään, ei tartte stressata pitkään aikaan ainakaan mistään näytöistä. Niin kuin nyt. Mä stressaan vaan sen takia, koska haluan siitä hyvät arvosanat. En pitänyt niistä viime kevään arvosanoista, joten nyt parannan. Saakoon olla vähintään T1. Mutta saa toki olla parempikin. :)
Ei mikään ihme, ettei ole tehnyt mieli kirjoittaa. Aika menee pääasiassa kodin kunnostamiseen ja ruoanlaittoon. Ja tällasii pyykinpesuihin ja tiskaukseen. En siis ole halunnut mitään ylimääräistä tähän. Kun näyttöviikko on ohitse ja tiedän tällä viikolla torstaina, että minkä arvosanan saan tästä työssäoppimisjaksosta, niin voisin alkaa harkita sitä kirjoittamista. Siihen saattaa tulla vielä muutoksia, mutta toivoisin, että kun palaan kouluun, voisin ottaa sinne mukaan kirjoitusvihkoni ja mennä koulun jälkeen työssäoppimispaikkaani kirjoittamaan. Jos sitä ottais teetä siihen viereen ja kirjoittaisi ainakin 2 sivua, jos käsi kestää sen. Sellainen idea minulle tuli mieleen tuossa puol tuntia sitten. Ja vasta nyt sain sen kerrottua ! :D Postauksen loppupäässä.
Hyvä, että teillä muilla sujuvat nuo NaNoWriMot sun muut jutut. Minulla tässä on stressiä ollut jo pidemmän aikaa siitä näyttöviikosta, joten sillä linjalla ollaan vielä torstaihin saakka. Jos olen stressannut ihan turhaan, niin olen kyllä todella pettynyt itseeni. Mutta se menee hyvin, minulla on mukava ohjaaja siinä arviointikeskustelussa mukana, niin eiköhän se arviointikin mene hyvin. Mutta sehän riippuu ihan minusta, että miten se ihminen minua arvioi. Minun täytyy vaan tehdä reippaasti hommat, niin eiköhän se siitä. Huomenna se sitten alkaa. Ensimmäinen näyttöpäivä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti