torstai 14. marraskuuta 2013

Tervehdys lukijat!

Toivottavasti ette ole unohtaneet minua ihan kokonaan! No joo, en ole paljoa muiden blogeissakaan käynyt kirjoittelemassa. Minua kun kirjoittaminen ei ole kiinnostanut eikä kirjoittamiseen liittyvät blogitekstit. Ja yks juttu on ollu myös se, että on ollu hirveesti muuta puuhaa. Kuitenkin olen miettinyt ihan pikkuisen kirjoittamista. Toivonut kovasti, että nyt tärppäis sen kässärin kanssa, kun sitä on sentään jonkin verran muutettu. Ainakin alku on muuttunut aika paljon, joten kyllä se loppupääkin saa luvan nyt olla hyvä. Kun vähän jänskättää se, että mitä siitä lopputulemasta nyt siellä Gummeruksella sanotaan :o
No tammikuussa tulevat tulokset. Toivottavasti jotain kivaa saan kuulla silloin siltä suunnalta :)
Ja hui kamala, miten hyvin NaNoWriMolaiset ovat edistyneet kirjoituksissaan! Onnea teille, kyllä te saatte projektinne valmiiksi!

Tässä jossain vaiheessa olen myös miettinyt, että jos en osaakaan enää kirjoittaa romaaneja :D Mutta mahdoton tuollainen ajatus on, minähän olen kirjoittanut niin kauan, ettei se taito noin vaan ruostu :D Kyllä tästä hankalasta elämänvaiheesta päästään vielä eroon. Täällä uudessa asunnossa ei ole tullut kirjoitusfiilistä. Välillä tulee sellainen hetki, että nyt haluan kirjoittaa, mutta kun istun koneen ääreen, haluankin tehdä kaikkea muuta: Kirjoittaa viestin tuttavalleni sähköpostitse, lukea life&style blogeja (joo olen jumiutunut taas niihin) ja kaikkea muuta mahdollista mitä vaan netissä voi keksiä. Mutta kirjoittamista en ole paljoa miettinyt. Tietty olin ihan fiiliksissä, kun lähetin käsikirjoituksen viimeinkin siihen kirjoituskilpailuun, mihin pitikin. Ja vaikka koko ajan olin sillä mielellä, että APUA VOI EI, MINÄ EN EHDI, MINÄ EN EHDII! Mutta minä ehdin lähettää sen juuri ajoissa ja olen todella ylpeä siitä. No sanoin nyt asian suoraan, mutta en ainakaan yritä olla ylimielinen enkä hehkuttaa saavutuksiani. Ainakaan liikaa :DD
Tästä eivät varmaan taas anonyymit tykkää, kun he käsittävät minun kirjoitukseni väärin. Ainakin ne ilkeät anonyymit.
Mutta minä kirjoittelen täällä taas teidän iloksenne. JA WOW! Minulla on 20 lukijaa! Jess, kiitos ihan hirmuisesti teille kaikille, kun jaksatte lukea minun kirjoituksiani! Ja vaikka en enää niin ahkerasti päivittelekään tätä blogia, en unohda tätä blogia koskaan! Minä jatkan kirjoittamista vielä, koska minä tykkään blogata tänne ja minä tykkään kirjoittamisesta! En olisi minä, ilman kirjoittamista. Joskus vaan on huonompia hetkiä, jolloin ei vaan ole fiilistä kirjoittaa yhtään mitään. Olen niin poikki editoimisesta. En ole koskaan aikaisemmin panostanut editointiin niin paljon, kuin silloin fantasiatarinan editoinnissa. Koelukijoiden kommentit kässäristä ovat auttaneet minua hurjasti eteenpäin kässärini kanssa ja olen ikuisesti siitä kiitollinen.
Minusta toki olisi kiva päästä kirjoittamaan jo. Mutta seuraava ongelma on, että aloitanko fantasiatarina 2:n editoimisen, vai aloitanko ihan uuden kässärin? Siinäkin olisi varmaan vampyyreja ja rakkautta, mutta mitä sitten? Kun muu ei tällä hetkellä kiinnosta, kuin vampyyrit.
Mutta jos niin teen, niin sitten saatan unohtaa kokonaan fantasiatarina 2:n editoinnin ja se ei sitten ole mukavaa. Kun olen siinä toisen kässärin pauloissa ihan kokonaan. No, kyllä minä tässä jossain vaiheessa selvitän tämänkin ongelman, kunhan vaan totun tähän uuteen asuntoon ja yksin asumiseen, niin ehkä se kirjoittaminen täällä uudessa paikassa tuntuu jo vähän paremmalta. Mutta kiitos ihan hirveesti teille lukijoille, kun jaksatte lukea mun kirjoituksia!

2 kommenttia:

  1. Olet tehnyt aikamoisen editointiurakan. Ehkä kannattaisi kirjoittaa vaihteeksi ihan uutta tarinaa? Silloin ei olisi paineita aikatauluista tai muokkauksista. Voisit keskittyä vain kirjoittamaan. Lisäksi toisen kässärin työstäminen antaa sopivasti etäisyyttä edelliseen. Kannattaa kokeilla!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, taidan jossain vaiheessa kirjoittaa jonkin ihan toisen romaanikäsiksen. Saa nähdä tuleeko siitä sitten mitään tai lähetänkö sitä edes mihinkään, mutta romaanin pituinen siitä ainakin tulee. Ja sori kun vastaus taas viivästyi, kun en ole paljon käynyt täällä blogin puolella taas.

      Poista